Γαλλία : Mirage F1 Εκοψε Καλώδια Ηλεκτροδότησης

aviationlive | 6/25/2014 01:35:00 π.μ. | 32 σχόλια


French Mirage F1 flying through the Mach Loop in Wales
(C) Craig Norwood

Σύμφωνα με την εφημερίδα Le Parisien, αεροσκάφος Mirage F1 κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής εξόδου και ενώ πετούσε σε ύψους 150 μέτρων (όπως αναφέρει το δημοσίευμα) προσέκρουσε σε καλώδια ηλεκτροδότησης με αποτέλεσμα να κόψει δύο από αυτά. Ο χειριστής κατάφερε να προσγειώσει το αεροσκάφος με ασφάλεια... 

Στη λίμνη Monteynard όπου έλαβε χώρα το περιστατικό έσπευσαν άνδρες της Πυροσβεστικής για να "ασφαλίσουν" τα καλώδια υψηλής τάσης.

Συμβαίνουν και εις Παρισίους...

Category: , ,

32 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Δεν είναι μόνο ελληνική γκαντεμιά τελικά

  2. Ανώνυμος says:

    Πετάνε ακόμα τέτοιες αποστολές παρά την επίσημη απόσυρση? ΄Η έγινε παλιότερα το συμβάν?

  3. Philip says:

    Πανέμορφο το F1 εδώ!

  4. Στις 14 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί η τελευταία τους πτήση με την AdLA. Μετά μπορεί να συνεχιστούν οι πτήσεις για την συντήρηση ικανότητας μέχρι να πωληθούν ή να αποθηκευτούν.

  5. Τελικά οι καταστάσεις παραμένουν αλλάζουν τα αεροσκάφη :)

  6. Ανώνυμος says:

    μούφα αεροπλάνα
    μέτριοι πιλότοι

  7. Ανώνυμος says:

    Οι Έλληνες τους έκοψαν την φόρα στις εμπλοκές air to air

  8. Ανώνυμος says:

    Κάποιοι μάλλον νομίζουν ότι ο αεροπορικός πόλεμος είναι ποδόσφαιρο :)

  9. Philip says:

    πόσο σοβαρή μπορεί να είναι μια άποψη όταν κάποιος δεν βάζει ούτε το όνομα του. Φαντάζομαι ανώνυμε θα έχεις απτές αποδείξεις ειδικά για το "μούφα αεροπλάνα" παρ'ολες τις επιτυχίες τους! Μην ξεχνάς ότι αναχαίτιζαν με σχετική επιτυχία τα ελληνικά μας F1 τα πρώτα F16 των Τούρκων...

  10. Ανώνυμος says:

    Σχετική επιτυχία: '92 ;

  11. Manolis says:

    Ενα κουιζ για τον ανωνυμο φιλο:
    Ποτε πρωτοειπωθηκε απο τουρκους εισβολεις η περιφημη φραση τρομου : "Προσοχη, Mirage, Mirage! "
    Α) τη δεκαετια του '70
    Β) τη δεκαετια του '90
    Αμα το βρεις κερδιζεις ενα καζάν ντιπί.

  12. και μόνο που χρησιμοποιεί με αυτό το τρόπο, τη θυσία του Ν. Σιαλμά για να στηρίξει τη θέση του δείχνει ότι στερείται επιχειρημάτων.

    Η 2.33 με τους μέτριους χειριστές και τη μούφα, τη τελευταία πενταετία και λίγο πριν την απόσυρση του τύπου έχει συμμετέχει κανονικά σε διεθνείς ασκήσεις (από την Frisian Flag και το TLP έως την πρόσφατη συνεκπαίδευση με του Ρώσους). Κλιμάκια της έχουν μετασταθμεύσει για μήνες εκτός της 118 ΒΑ και έχουν φέρει εις πέρας αποστολές κρούσης και CAS με πεζούς στο έδαφος να δέχονται πραγματικά πυρά σε Αφγανιστάν, Μάλι και Λιβύη.

    Πέραν της φήμης που ακολουθεί τους Γάλλους (βλέπε την γνωστή διάλεξη του Terrence Fornof) 4.01 οι κάποιοι νομίζουν ότι το αεροπορικό όπλο προορίζεται μόνο αναχαιτίσεις.

  13. Ανώνυμος says:

    Οι Τούρκοι όμως στέλνουν και πιλότους της πλάκας.
    Αφγανιστάν, Μάλι και Λιβύη, airdefence της πλάκας.



    Το αεροπλάνο με παλιά ηλεκτρονικά και αδύναμο κινητήρα είναι για πέταμα απλά... να βαφτεί μπλε (προσεχώς η απόσυρση) και να το πετάξουν στην θάλασσα, η πιο οικονομική λύση.

  14. Philip says:

    Ανώνυμε με τέτοια επιχειρήματα πως να σου απαντήσω; Σηκώνω τα χέρια ψηλά...

  15. Manolis says:

    “It’s not the crate, but the man sitting in it.”
    Τετοια διδασκε ο Manfred von Richthofen , o επονομαζομενος "Κοκκινος Βαρωνος". Αυτος με το κατακοκκινο τριπλανο, ντε!
    Βασικο διδαγμα και στη σχολη εκεινη του USNavy που ολοι ξεραμε ως Topgun: http://theaviationist.com/2014/05/13/two-new-stories-baranek/
    Το κουιζ να υποθεσω οτι δεν το ξερεις , ή απλα δεν σου αρεσουν τα τουρκικα γλυκα?

  16. Manolis says:

    Ανωνυμε,
    "Το αεροπλάνο με παλιά ηλεκτρονικά και αδύναμο κινητήρα είναι για πέταμα απλά..." . M'αρεσεις, εχεις ισχυρη άποψη , μηπως εισαι πιλοτος Hornet?
    Philip,
    Aπανταμε παντα με πραγματικα επιχειρηματα , αλλιως δεν απανταμε - τρολλαρουμε.
    Καλα τα πας, εισαι σε καλο δρομο.

  17. Ανώνυμος says:

    Είμαι λάθος; Είχε ποτέ αυτό το αεροπλάνο καλά όπλα; Κινητήρα;
    Σάπιο ήταν πάντα.

  18. Philip says:

    Μανώλη προσπαθώ να μαθαίνω νέα πράγματα και μέσα απο την συζήτηση σε σαιτ όπως αυτό.
    Το να λέει κάποιος ανώνυμος ότι είναι για πέταμα το F1, ένα αεροσκάφος της δεκαετίας του 70 όταν αναχαίτιζε F16 πάμπολλες φορές και το μόνο αντεπιχείρημα στα λεγόμενα μας είναι η ηρωική θυσία του Ικαρου μας δείχνει τουλάχιστον ασέβεια και προς τον ήρωα και συνάνθρωπο μας και προς όλους όσους ασχολούνται με την αεροπορία. Το αεροπορικό ιδεώδες δυστυχώς δεν ενέμπνευσε τον ανώνυμο αλλιώς θα ήξερε πως δεν κάνουμε ΣΗΜΕΡΙΝΗ σύγκριση των f1 με πιο σύγχρονα μαχητικά αλλά πως ήταν αξιόμαχα και αντιμετώπιζαν δυσκολότερες απειλές. Φυσικά και ευθύνεται ο Ελληνας πιλότος και ο κάθε πιλότος μπορεί να κάνει την διαφορά ειδικά το 80-90 όπου οι τακτικές ήταν ακόμα "παλαιών αρχών" με κατεύθυνση απο το έδαφος, συνεχείς κλειστές αερομαχίες κλπ.
    Πολύ ευχαρίστως να αναλύσουμε το θέμα του F1 αλλά όχι με τον τρόπο που κάνει ο ανώνυμος. Και εγώ αν θυμάσαι είχα ριζοσπαστική άποψη για τα F16 όταν πρωτοάρχισα να γράφω αλλά ουδέποτε μίλησα με τόση απολυτότητα του στυλ "ρίχτε τα στη θάλασσα".
    Κάποιοι ξέχασαν τι έκανε ο Ελληνικός Στρατός το1940 ενάντια σε ένα πολύ ανώτερο ποιοτικά (σε εξοπλισμό) Ιταλικό Στρατό!

  19. Ανώνυμος says:

    To F-1 είναι αεροπλάνο για αεροπορίες του τρίτου κόσμου.

    Δεν έδειξα ασέβεια στον Ίκαρο, γνώμη δική σου.
    Δείναμε αεροπλάνα στους αεροπόρους, πολύ παλαιάς τεχνολογίας να αντιμετοπίσουν F-16, με κινητήρα 29.000 λίμπρες κτλ... Τα Φ-1νακια πόσο είχαν; 15 χιλιάδες; Να μην μιλήσω για τον οπλισμό των F-1, άστο... εκεί θα πέσει γέλιο.

  20. Philip says:

    Δεν έγραψα ότι το F1 είναι καλύτερο απο το F16 ή το καλύτερο μαχητικό. Έγραψα πως είναι αξιόμαχο ειδικά το 80- αρχές 90 όταν δεν υπήρχαν όλα τα σύγχρονα συστήματα ή η διασύνδεση και τα κορυφαία ραντάρ! Ούτε καν οι υπολογιστές δεν υπήρχαν όπως σήμερα! Ουδεμία σύγκριση έκανα.
    Οι 29,000 λίβρες που αναφέρεις είναι στα τελευταία F16. Θυμήσου λίγο τι είχε γίνει στην αρχή της καριέρας του F16.
    Τότε ακόμα και αρχές του 90 δεν είχαμε AIM120 και οι αναχαιτίσεις σχεδόν πάντα εξελισσόταν σε κλειστές αερομαχίες (και σήμερα γίνεται αυτό λόγω του ότι δεν πατάει κανένας την σκανδάλη με αποτέλεσμα να καταλήγουν σε κλειστή αερομαχία).
    Συγκρίνεις μόνο με βάση τα specs πράγμα που είναι μεγάλο λάθος ακόμα και αν βγάλουμε την σημαντικότερη παράμετρο που είναι ο πιλότος! Για θυμήσου και το F16 που έπεσε στην θάλασσα ενώ ο Τούρκος χρησιμοποίησε το εκτινασόμενο κάθισμα.
    Το να χρησιμοποιείς το θάνατο του Ικαρου για να μας αποδείξεις την άποψη σου για την "σχετική επιτυχία" που έγραψα φυσικά και είναι προσβολή γιατί δείχνει ασέβεια.
    Θα ήθελα πολύ να μάθω με ποιόν μιλάω και ειδικά την ηλικία σου γιατί με βάση αυτά που γράφεις είναι σαν να μιλάμε για κανένα simulator!

  21. Ανώνυμος says:

    Αρχές 90 δεν ήταν καν αξιόμαχο... εναντίων F-16.
    Οι Τούρκοι είχαν +-28.900 λίμπρες ώση στα -30. Στα πρώτα F-16, αν δεν κάνω λάθος θα ήταν γύρο στις 23.830. Γενικά τα Made in USA fighters είναι ανώτερα από τα άλλα, σχεδόν σε όλα.

    Ο κινητήρας παίζει μεγάλο ρόλο σε αερομαχία... φαντάζομαι τα F-1 είτε θα έβγαιναν Bingo Fuel ή θα ήταν stall συνέχεια.

    Ο πιλότος του F-16 ήταν άπειρος... κλασσικά.

    Γιατί δείχνει ασέβεια=είναι προσβολή. Γιατί είναι; Δεν το έπιασα!

    Να μην σε νοιάζει, ούτε εγώ ξέρω ποιος είσαι και ούτε θέλω να μάθω. Λάθος να υπερασπίζεσε αεροπλάνο που μονο για τα 70's& μέσα 80's ήταν... μετά ήταν για αντικατάσταση, που έγινε το 03... πετούσαν με ηλεκτρονικά του 70', εν έτη 2000... για κλάματα.

  22. Philip says:

    Μα ανωνυμε παλι κανεις λαθος! Κανεις συγκριση με τα σημερινά στανταρ! Επισης, βλέπω οτι μαλλο δεν διαβαζεις τι έγραψα περι f16 και βιαζεσαι να απαντησεις.
    μια χαρα τα αποσυραμε οταν έπρεπε αλλα εσυ τα έβγαλες άχρηστα απο την αρχη και για ολη την καριερα τους. Χαίρομαι που ανάσκευαζεις τουλαχιστον στο τελευταίο ποστ αλλα δείξε λιγο περισσοτερη προσοχή στα γραφόμενα του αλλου.
    Τέλος απο την στιγμη που δεν καταλαβαινεις την "προσβολη" το μονο που μου μενει να πω ειναι λυπαμαι.

  23. Manolis says:

    Eλπιζω να το δεις το video.
    https://www.youtube.com/watch?v=knT8NA9Ggko
    Ασε που ουσιαστικα ουτε τα διλιτρα συγκρινονται με τα F-16, ειναι " αεροπλάνα με παλιά ηλεκτρονικά και αδύναμο κινητήρα, είναι για πέταμα απλά..." :
    http://peripatrhs.blogspot.gr/2014/01/1996-f16-mirage-2000.html
    Και τα F-5 , τι να πουμε , ειναι " αεροπλάνα ΧΩΡΙΣ ηλεκτρονικά και με αδύναμους κινητήρες είναι για πέταμα απλά..." :
    http://haf-tribute.blogspot.gr/2009/09/blog-post_30.html
    Γι'αυτο λεμε “It’s not the crate, but the man sitting in it.”
    Ωχ, τι επαθα, γεμισα στοκο ταχειας πηξεως. Δε σχολιαζω αλλο, μας αποκλεισε και ο τερματοφυλακας-σαυρα...

  24. Ανώνυμος says:

    Το 2003 πετούσαν αεροπλάνα με ηλεκτρονικά του '70.... με όπλα AIM-9P που με 2-3 flares έχεις παραπλανήσει τον πύραυλο.

    Τα Δίλιτρα, του 88, δεν έχουν καν BVR όπλα. Μόνο τον Magic και Exocet έχουν. ( Ο Super530D τι έγινε;)


    Άλλο οι αναχετίσεις... άλλο οι Τούρκοι πιλότοι που μόνο πιλότους δεν τους έλεγες τότε.





  25. Manolis says:

    Ενταξει , τα παραταω , νικησες, παρε το βραβειο σου!
    http://2.bp.blogspot.com/-3sOPIrKOqto/UADCJqwx_ZI/AAAAAAAAADo/uu9Nn3qHiQk/s1600/BestBackTroll-RoTi.png
    :)

  26. Ανώνυμος says:

    Τα γαλλικά αεροπλάνα είναι καλά αλλά οικονομικά ασύμφορα γιατί οι γάλλοι πουλάνε ακριβά και είναι κακοί έμποροι.
    Το Mirage F-1 ήταν καλό αεροπλάνο για την εποχή του. Δεν ήταν για τριτοκοσμικές χώρες γιατί απλά αν ίσχυε αυτό ειδικά η Γαλλία, Ισπανία και Ελλάδα δεν θα το είχαν αγοράσει. Υπόψη ότι μετά την αγορά των Μιράζ-3 και -5 ήθελε να το αγοράσουν οι ισραηλινοί αλλά ο Ντε Γκωλ δεν τους το πούλησε για πολιτικούς λόγους. Είχε ενοχληθεί από την ισραηλινή επίθεση του 1967 στις αραβικές χώρες και αποφάσισε να κάνει στροφή υπέρ των αράβων. Άραγε οι ισραηλινοί είναι τριτοκοσμικοί ?? Για την ιστορία οι ισραηλινοί ήθελαν να αγοράσουν και το Μιραζ-4, που δεν είχε εξαχθεί πουθενά....

    Την περίοδο 1975-1990 στάθηκε μια χαρά στο Αιγαίο. Όταν μπήκαν σε υπηρεσία τα μαχητικά 3ης γενιάς αυτά της 2ης το είχαν χαμένο το παιχνίδι. Αλλά η Ελλάδα, και όλες οι χώρες- και η Τουρκία- δεν γίνεται να έχουν υπερσύγχρονα όλα τα μαχητικά τους. Από την στιγμή που εμείς εδώ είχαμε 80 α/φη 3ης γενιάς και οι τούρκοι αγόρασαν 160 επίσης 3ης δεν γινόταν να στέλνουμε μόνο τα 80 να αναχαιτίζουν όλα τα μαχητικά της τουρκικής αεροπορίας. Μην ξεχνάμε ότι αυτοί δεν μας έκαναν παραβιάσεις μόνο με Φ-16. 14 χρόνια μετά την απώλεια Σιαλμά το επόμενο συμβάν που έγινε με τον Ηλιάκη υπήρξε τουρκικός συνδιασμός 2 Φ-16 και ενός Φάντομ της δεκαετίας του '70.
    Ότι για χρόνια δεν ρίξαμε λεφτά στο Μιράζ Φ-1, και σε άλλα α/φη δεν σημαίνει ότι φταίνε αυτά. Πόσο μάλλον ότι είναι σαράβαλα λόγω κατασκευής, ή έστω κακής συντήρησης....
    Ότι τα γαλλικά μαχητικά έχουν πιο αδύναμους κινητήρες οφείλεται σε θέμα φιλοσοφίας. Οι γάλλοι τα σχεδιάζουν έτσι με το σκεπτικό να μπορούν να παραμείνουν περισσότερη ώρα στην περιοχή της μάχης. Η κάθε χώρα που κατασκευάζει όπλα έχει την δική της φιλοσοφία.
    Γιάννης

  27. Ανώνυμος says:

    Η αλήθεια να λέγεται.

  28. Ανώνυμος says:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Jet_fighter_generations
    Αναρωτιέμαι αν τα F-16 Block 30/40/50 είναι 3ης ή 4ης, η wiki λέει 4ης...

    Χαχαχα το άκουσα αυτό: δεν γινόταν να στέλνουμε μόνο τα 80 να αναχαιτίζουν όλα τα μαχητικά της τουρκικής αεροπορίας
    χαχαχαχα με έκανες και γέλασα... και εδώ: μην ξεχνάμε ότι αυτοί δεν μας έκαναν παραβιάσεις μόνο με Φ-16


    Είσαι πολύ σχετικός με το "άθλήμα"!

  29. Το επόμενο σχόλιο σου αν είναι στο ίδιο ύφος και χωρίς επιχειρήματα δεν θα δημοσιευθεί.

  30. Ανώνυμος says:

    χα χα, δεν το περίμενα να είσαι τόσο άσχετος ώστε να επικαλείσαι τι γράφει η βίκιπεδια. Οι Αμερικάνοι είναι οι μοναδικοί στον Πλανήτη που ξεκίνησαν να μετράνε τις γενιές των μαχητικών τζετ από τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο ενώ όλοι οι άλλοι ξεκίνησαν να τις μετράνε την δεκαετία του ΄50. 1η γενιά F-84G, F-84F, F-86E, κτλ, 2η F-4, A-7, Mirage F-1, 3η F-16, M-2000, F.Α-18, 4η EF-2000, Rafale κτλ. Όταν η Ελλάδα και πολλές άλλες χώρες πριν το '52 δε είχαν δει τζετ ούτε στον ύπνο τους λες να κάθονταν να μετράνε γενιές του χ ή ψ τζετ α/φους ?? (π.χ P-80, Meteor, Me-262)

    Φυσικά δεν γινόταν να στέλνουμε μόνο τα 80 α/φη τρίτης γενιάς να αναχαιτίζουν όλους τους τύπους των τουρκικών α/φων. Που το αστείο ?? Απόδειξη για αυτό που γράφω ότι μετά την παραλαβή των 80 Μ-2000/Φ-16 τα Φάντομ και Μιράζ Φ-1, και Φ-5 συνέχισαν για χρόνια να αναχαιτίζουν τουρκικά μαχητικά κάθε τύπου.
    Το 2003 με τον Ηλιάκη δεν ήρθαν οι τούρκοι και με ένα Φάντομ ?? Πολλά χρόνια μετά την παραλαβή των α/φων 3ης γενιάς τους πετάνε και αυτοί με τα ,,σαραβαλάκια τους,,.
    Εγώ με το άθλημα ασχολούμαι κάτι παραπάνω από τρεις δεκαετίες. Εσύ ??
    Γιάννης

  31. Ανώνυμος says:

    Κάτι ακόμη που ξέχασα να γράψω.
    Έγραψες πως το Μιράζ Φ-1 είναι για τις τριτοκοσμικές χώρες. Μέχρι προχτές το είχε η γαλλική και η ισπανική π.α. Άραγε αυτές οι 2 χώρες είναι τριτοκοσμικές ??
    Μήπως πρέπει να σκέφτεσαι λίγο πριν το πεις ή το γράψεις ??
    Γιάννης