Η Φωτογραφία Της Εβδομάδας

aviationlive | 6/04/2014 09:08:00 π.μ. | 14 σχόλια

O Πλωτάρχης Χ.Α.της 353 ΜΝΑΣ , επιβαίνει σε P-3 του USN (United States Navy) στο πλαίσιο της άσκησης Phoenix Express 2014 (C) USN

Category: , , ,

14 σχόλια

  1. Manolis says:

    Aυτο πρεπει να ειναι και η απαντηση σε ενα ενδιαμεσο...

  2. Ανώνυμος says:

    Orions ερχόμαστε!

  3. το ενδιάμεσο
    http://www.aviationlive.org/2013/11/quiz-16.html

  4. Ανώνυμος says:

    Πόσο θα μας κοστίσει αυτό το ενδιάμεσο..?

    Προβοκάτωρ

  5. ο πρόεδρος της ΕΑΒ έχει προαναγγείλει ότι εντός του 2014 θα λάβει χώρα η υπογραφή της σύμβασης για την επανενεργοποίηση 2 αεροσκαφών του τύπου και την αναβάθμιση 4 (+1) σε δεύτερο χρόνο.

    http://e-amyna.com/2014/06/05/%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BC%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%86/

    Εκσυγχρονισμός 4 P-3 κόστος 250 εκατ.

    http://www.aviationlive.org/2013/03/lm-4.html

  6. Ανώνυμος says:

    Μήπως είναι πολλά τα χρήματα που πρόκειται να δαπανηθούν σε σχέση με αυτά που πρόκειται να προσφέρει το P-3B και για όσο χρονικό διάστημα?
    Διότι, τα περισσότερα θα κατευθυνθούν προς τις δομικές ενισχύσεις - ανακατασκευές και ποια εταιρεία Ελληνική θα αναλάβει να κάνει τί είδους εργασίες και σε ποια ηλεκτρονικά συστήματα?

    Μήπως να ψάχναμε για τίποτε μεταχειρισμένα CN-235 MPA από Ισπανία ή Γαλλία (ή αλλού) ή να βλέπαμε και την αγορά νέων CN-235 (23 εκ.$) και αν είναι εφικτή η τοποθέτηση του εξοπλισμού των P-3 σε αυτά?
    Και αν όχι, από τα 250 εκ.€, τα 100 να κατευθυνθούν για την αγορά 4-5 νέων αεροσκαφών και τα υπόλοιπα να πάνε για τον εξοπλισμό τους (για όσα φθάνουν και τα υπόλοιπα με δόσεις..)?

    Ή αφού έγινε η βλακεία με την αγορά C-27, να μετατραπούν τα μισά από αυτά σε MPA και να αγοραστούν απλά CN-235 για να συμπληρωθούν τα κενά?

    Γιατί από ό,τι διαβάζω, τα CN-235 μπορούν να φέρουν και exocet & hellfire..
    Καταλαβαίνω πως προστίθεται ακόμη ένας τύπος που υπάρχει όμως σε ικανούς αριθμούς ανα τον υφήλιο και είναι και κατά πολύ νεώτερος..

    Προβοκάτωρ

  7. Ανώνυμος says:

    To ζητημα ειναι οτι αν λογω κοστους δεν γινει τελικα αναβαθμιση στις ανθυποβρυχιακες δυνατοτητες του αεροσκαφους και μεινουμε μονο στην επιτηρηση επιφανειας θα ειναι ενα απαραδεκτο γεγονος καθως για αυτον και μονο τον λογο δεν χρειαζεται ενα αεροσκαφος μεγεθους(και κοστους χρησης) του P-3,αλλα μπορεις με πολυ πιο φτηνες λυσεις να κανεις το ιδιο πραγμα.

  8. Ανώνυμος says:

    P-99/EMB 145 MP ας πούμε..αλλά τι να λέμε τώρα για ομοιοτυπία και διαλειτουργικότητα..άσε που οι ειδικοί του Π.Ν. δεν γουστάρουν μη ελικοφόρα..

    Προβοκάτωρ

  9. Philip says:

    Καταρχήν συμφωνώ με τον Τσιμούχα. Αν γίνει μόνο για την επιτήρηση και όχι για όλες τις δυνατότητες που είχε μέχρι τώρα το P3 μιλάμε για μερική αναβάθμιση, ή για να το πω καλύτερα "παράταση ζωής με υποβαθμισμένες δυνατότητες".
    Είναι κρίμα να γίνονται τέτοια πράγματα μόνο και μόνο για να λέμε πως κάνανμε κάτι.
    Απο την άλλη ίσως είναι καιρός να αποδεχτούμε την σκληρή πραγματικότητα και να σκεφτούμε κάποια λύση που θα μας δώσει αποτέλεσμα μακροχρόνια και όχι απλώς να λέμε ότι κάτι κάναμε. Ετσι ίσως μπορέσουμε να "αντέξουμε" το κόστος.
    Πάντως, φαίνεται πως επιλέξαμε για άλλη μια φορά την χειρότερη λύση όταν πέρσι είχαμε καλύτερο και οικονομικότερο πακέτο...

  10. Ανώνυμος says:

    Προτασεις απο το παρελθον,μεγαλυτερα απο τα Albatross αλλα μικροτερα απο τα Οrion.

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647128/image001_zps9ec3232d.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647129/image002_zps844faf4b.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647130/image003_zpsefaaceff.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647131/image004_zps9e6b1756.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647132/image005_zps265aa2e6.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647133/image006_zpsd4c707fe.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647134/image007_zps5b59bcc6.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647135/image008_zpsaadb5ce5.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647136/image009_zpsbd4bc203.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647137/image010_zpsdb887ce9.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647138/image011_zps69fc50f3.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647139/image012_zps280d6902.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647140/image013_zps7204b015.gif

  11. Ανώνυμος says:

    @JOHN M(TSIMUHA)

    Σίγουρα αποτελούν επιλογή όπως και τα ATR που πέταξαν..(όπως και τα 2 Α340 που λιάζονται στο Ελληνικό.. ) αλλά δεν νομίζω πως μπορούν να φέρουν Exocet & Helfire..

    Προβοκάτωρ

  12. Ανώνυμος says:

    Πιο πολυ το εβαλα για να δειξω οτι εκεινη την εποχη υπηρχαν και αλλες λυσεις,πιο φτηνες απο τα Orion και τα Atlantic,και τοτε να τα ειχαμε παρει,σημερα θα ηθελαν αναβαθμιση στα ηλεκτρονικα τους.Ο exocet δεν ειναι πανακεια,δηλαδη επειδη η αεροπορια εχει μερικους,σωνει και καλα πρεπει και το ναυτικο να εχει τους ιδιους.Εξαλλου με την αναβαθμιση θα μπορουσες να πιστοποιησεις οποιον πυραυλο ηθελες.Το ναυτικο αφου επιμενει στην αναβαθμιση των Orion,αναγκαστικα θα οδηγηθει στην επιλογη των Harpoon.Oσο για τον Helfire πιστευω οτι ιδανικη πλατφορμα ειναι τα ελικοπτερα και οχι τα αεροσκαφη ASW.

  13. Ανώνυμος says:

    Ασφαλώς και δεν αποτελούν πανάκεια οι exocet αλλά επειδή φέρονται μόνο από ένα τύπο αεροσκάφους και είναι απίθανο να χρησιμοποιηθούν από τους άλλους τύπους αεροσκαφών της Π.Α. είναι τουλάχιστον θεμιτό να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης τους από τα αεροσκάφη του Π.Ν.
    Ασφαλώς και οι Helfire είναι ιδανικοί για τα ελικόπτερα (όπως και για τα Α-10 κ.α.) αλλά είναι πλεονέκτημα να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από αεροσκάφη της Π.Α. & του Π.Ν. γιατί τα ελικόπτερα πέφτουν εξαιρετικά εύκολα..

    Προβοκάτωρ

  14. Manolis says:

    Oι Πλωτάρχες Χ.Α. και Χ.Κ. της 353 ΜΝΑΣ , επιβαινοντες ως ΤΑCtical COOrdinators σε P-3 του USN παρατηρουν την κονσολα του Lt. j.g. Mark Knorr, επισης tactical coordinator της VP-9 (Patrol Squadron 9) , σε αληθινο περιστατικο ερευνας-διασωσης που ετυχε κατα τη διαρκεια της άσκησης Phoenix Express 2014 (Sigonela 1/6/2014, φωτο USN ).
    https://www.flickr.com/photos/cne-cna-c6f/14151013498