Recce Phantom...

aviationlive | 5/29/2014 11:09:00 π.μ. | 11 σχόλια

...στους Ελληνικούς ουρανούς μέχρι το 2018 σύμφωνα με τον ιστότοπο Hellenicdefence 
(C) Kostas Alkousis

Category: ,

11 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    ...μέχρι και το 20 αν χρειαστεί.

    Μοναχά δεν γινόταν τα "δικά" μας να γίνονταν AUP και να μεναν αναγνωριστικά τα "γερμανικά";

    Orion

  2. Manolis says:

    Tην εποχη του AUP ειχαν λιγα ψωμια ακομη. Ουτε το NWDS των SRA δεν τους φορεσαν να ξερουν που πετανε . Φιλμ χρησιμοποιουν παιδια, και ο τελευταιος ιδιωτης εχει παρει ψηφιακη μηχανη...

  3. Ανώνυμος says:

    Σε παρακαλω,εχω στην κατοχη μου μια ΖΕΝΙΤ 122(Kαραρωσικη),καθως και μια FOTOLUX(αγνωστου προελευσης) με film.

  4. Ανώνυμος says:

    Μανώλη, με τα "γερμανικά" θα συνέχιζε η κανονική λειτουργία της μοίρας και η τοποθέτηση του INS των SRA σε δεύτερη φάση θα βελτίωνε τις επιδόσεις. Συν ότι τα δικά μας (που νομίζω έχει χαθεί μόνο ένα από το 1998) θα βοηθούσαν στη διατήρηση δύο πλήρων μοιρών AUP μετά τις οποιεσδήποτε απώλειες. Να συμπληρώσω, υπήρχαν κείμενα από το 1996/17 που προεξοφλούσαν πως τα SRA θα 'χαν σύντομο βίο και θα χρησιμοποιούνταν σαν καλή πηγή ανταλλακτικών.

    Orion

  5. Manolis says:

    Ωπα Orion , κατσε γιατι τωρα καταλαβα, εννοουσες να γινουν τα φωτογραφικα κανονικα F-4 AUP?!? Eχουν τεραστιες διαφορες, δεν γινεται αυτο!!! Ακομα και τα SRA που ηταν F-4E , ειχαν πολλες διαφορες (π.χ.διαφορετικη πτερυγα) απο τα AUP. Δεν υπαρχουν ελλειψεις στις 2 μοιρες επειδη τα Φαντομ ειναι λιγοτερα απο 40. Η "σμηναρχια ΕΑΒ" ηταν το προβλημα...
    Τσιμουχα φιλε - ρωσικη θα'χες , ειμουν σιγουρος -και εγω κρατησα τη ΖΕΝΙΤ 122 και μια ΝΙΚΟΝ F-70, αλλα δεν παιζει τωρα το φιλμ...

  6. Ανώνυμος says:

    Τότε έγραψα λάθος. Κι ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Νόμιζα ότι θα μπορούσε να γίνει. Είναι εύκολο να σχολιάζεις για πράγματα του παρελθόντος ;)

    Για όποιον δεν έχει δει το άρθρο, έγραψα 2020, γιατί εκεί βάζουν ως ακραίο τέρμα οι συντάκτες του.

    Orion

  7. Manolis says:

    Το οπωσδηποτε αξιολογο άρθρο που έγραψε οτι θα μεινουν τα RF ως το 2020 , συμπληρωνεται απο το οτι η χρηση τους στοιχιζει περι τα 40 εκατ. ευρω ετησιως...
    (16.350 ευρω ανα ωρα πτησης με τιμες 2009 , δεν υπολογιζουμε το διμελες πληρωμα).

  8. Το Ομάν απέκτησε 4 DB-110 προς 34.3 εκατ. $ και το Ιράκ επίσης 4 στο διπλάσιο κόστος.

    http://www.afcea.org/content/?q=2012/07/16/18638
    http://www.afcea.org/content/?q=2012/07/16/18636



    η ερώτηση... το άρθρο αναφέρει τι επιπλέον προσφέρει η ΚS-127 σε σχέση με το DB-110;

  9. Ανώνυμος says:

    Πολύ "ξύλο" ρίχνεις Μανώλη! Εξαιρετικός! 😄

    Για να πάρω τη δική σου οπτική γωνία τί είναι αυτό που αποτρέπει την απόκτηση δύο επιπλέον DB-110 όταν παρουσιάζουν παραπλήσιο κόστος αγοράς με το ετήσιο κόστος λειτουργίας της Μοίρας;

    @Aviationlive
    Δεν θυμάμαι, βιαστικά το είδα. Οπωσδήποτε το DB-110 είναι καλύτερο, πέρα από τα υπόλοιπα και λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης.

    Orion

    υ.γ.: παιδιά, συγνώμη, ξέχασα να πω καλώς σας βρήκα. Μερικές φορές θα διαβάσετε κανένα κουφό, αλλά πάνω - κάτω νομίζω είμαι πατώ στη γη. 😋

  10. Manolis says:

    Τι επιπλέον προσφέρουν οι 2 υπαρχουσες ΚS-127 σε σχέση με τα DB-110?
    1) Απαγορευει σε καλοθελητες να λενε για νεα εξοπλιστικα.
    2) Σε συνδυασμο με το ASTAC , κρατα ενεργους περι τους 24 εως 30 χειριστες Φαντομ και μια ολοκληρη μοιρα να τα υποστηριζει μαζι με τεχνικους εμφανισης φιλμ και φωτοερμηνευτες...
    Κατα τα αλλα το DB-110 "βλεπει" σχεδον σε διπλασια αποσταση απο την ΚS-127 και μεταδιδει αμεσα το αποτελεσμα της παρατηρησης με λινκ στους χρηστες. Πολυ κρισιμη λεπτομερεια σε καιρο πολεμου.
    Πολύ "ξύλο" ρίχνω Orion? Αντιθετως, τρωω και τρως "ξύλο" , διοτι τα εκατομυρια ευρω που συζηταμε, προερχονται απο εμενα, εσενα και τους λοιπους φιλους εδω.
    Καλως ηρθες λοιπον.

  11. Ανώνυμος says:

    Άρα φταίει και η ΠΑ.
    Προς Θεού, με την αρχική μου εσφαλμένη γνώμη, απλά ήθελα να δείξω έναν τρόπο με τον όποιο ίσως είχαμε περισσότερα AUP. Φυσικά αποδείχθηκα λάθος. ;)

    Orion