Νέες Δυνατότητες Για Τα Μέσα Της ΜΕΝ-1

aviationlive | 3/21/2014 01:46:00 μ.μ. | 14 σχόλια

Φεβρουάριος 2014 Βάση Ελικοπτέρων Ναυτικού : Ένα νέο "όπλο" προστίθεται στη φαρέτρα των AB-212ASW. Στη φωτογραφία, το ΠΝ30 κατά τη διάρκεια πτήσεων αποδοχής, μετά την εγκατάσταση FLIR τύπου Star Safire AN/AAQ-22 (;).

@ Η Ιστορία των Ελικοπτέρων του Ναυτικού (με την άδεια της σελίδας)
























Σύμφωνα με την ετήσια έκδοση του Δούρειου Ίππου "Almanac 2012-2013", στόχος των ανθρώπων της ΔΕΝ, είναι η δημιουργία "μίνι τακτικού συστήματος" ώστε η πληροφορία που θα δέχονται τα AB-212ASW από τέσσερις πηγές (σόναρ, ραντάρ, FLIR, AIS), να απεικονίζεται σε μια οθόνη φορητού υπολογιστή.


Category: ,

14 σχόλια

  1. Manolis says:

    Μπραβο! Μηπως ειναι το ελικοπτερο που εκανε προσφατα γενικη επιθεωρηση στο Στεφανοβικι? Η θεση του ειναι λιγο περιεργη, αλλα κατι παραπανω θα ξερουν στο Κοτρωνι. Kαι με 2 τορπιλλες - σπανια διαμορφωση ! Αν το FLIR ειναι του υπαρχοντος τύπου (Star Safire AN/AAQ-22 των αρχικων S-70B-6) , την ιδια πρακτικη προσαρμογης υπαρχοντος FLIR (απο τα αρχικα 2 Canadair 415 MP) εκανε η ΠΑ επι Ε/Π Bell 212.

  2. Ανώνυμος says:

    Δεξια ΜΚ46(με τον χαρακτηριστικο δισκο) και αριστερα ΜΚ44.

  3. Γ.Μ. says:

    Φίλε Μανώλη η φήμη που θέλει το FLIR που τοποθετήθηκε σε Bell-212 της ΠΑ να προέρχεται από CL-415MP είναι λανθασμένη.
    Η διαμόρφωση με τις δύο τορπίλες που φαίνεται εδώ, προφανώς σχετίζεται με τις δοκιμές πιστοποίησης του προγράμματος αναβάθμισης.

  4. Ανώνυμος says:

    Bell Medium Mount for Flir/Nightsun Mount for: UH1/205/210/212/412
    September, 2004
    Meeker Aviation is pleased to introduce the newest addition to their product line. The Bell Medium Mount for Flir/Nightsun Mount for: UH1/205/210/212/412.

    •Mount installs to existing hard points, no airframe modifications required. (το σημαντικότερο)
    •Mount can be installed on left or right sides
    •Installs in approx 5 min
    •Payloads of 100lbs +
    •τιμή 11.500 $

    εικόνα
    http://www.meekeraviation.com/images/whatsnew/DSC01596_W.jpg

    Σ.Τ

  5. Ανώνυμος says:

    http://images.ellinikos-stratos.com/stratos/ab-212vip2.jpg

    τοποθετημένο από Ελληνική εταιρεία.

    Σ.Τ

  6. Unknown says:

    Καλησπέρα παιδιά μόλις δημοσιεύτηκε άρθρο που έγραψα με πληροφορίες για τα παραπάνω

  7. Σ.Τ. γνωρίζεις αν χρησιμοποιήθηκε η συλλογή μετατροπής της meekeraviation ;
    Γ.Μ. το CL-415MP ήταν εξοπλισμένο με Seaflir της εταιρίας FLIR και το AB-212 με flir της L-3 σωστά;

  8. Unknown says:

    Πρόκειται για καθαρά ελληνική λύση προέρχεται απο τους μηχανικούς του ΚΕΑ και του ΕΤΗΜ της ΠΑ και έχει δοκιμαστεί με επιτυχία σε όλα τα σενάρια που έχουν εφαρμοστεί. Σύντομα θα προχωρήσει η εγκατάσταση των συλλογών και στα πόλοιπα επτά ελικόπτερα. Μηχανικά το ΑΒ 212 δεν έχει κάποιο πρόβλημα, τα ηλεκτρονικά του έχουν απαξιωθεί και αυτό έπραξαν τα παιδια της ΔΕΝ του ΚΕΑ και του ΕΤΗΜ, προσπάθησαν και τα κατάφεραν να αναβαθμίσουν το ελικόπτερο με λίγα χρήματα χωρίς να επιβαρύνουν τον φορολογούμενο.

  9. κ. Τσιμπούκη το άρθρο σας θα το βρούμε στα "Επίκαιρα";



  10. Manolis says:

    Φιλε Γ.Μ. ,
    Για την προσαρμογη υπαρχοντος FLIR (του καταπεσοντος απο τα αρχικα 2 Canadair 415 MP) σε Ε/Π Bell 212 της ΠΑ, το διαβασα στο περσινο "ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ - Αλμανακ" του Σαββα Βλασση. Εκει πρωτοειδα και το σχεδιασμο της αναβαθμισης που συζηταμε σημερα. Ο Σ. Βλασσης συνηθως ειναι εγκυρος.
    Παντως και μπροστα να εβαζαν το FLIR , οπως η ΠΑ, παλι υπηρχαν hard points και ετοιμα ανοιγματα στο 212.

  11. Γ.Μ. says:

    Σωστά φίλε aviationlive! Το FLIR που τοποθετήθηκε σε Bell-212 (και όχι AB-212) είναι όντως της L-3 Wescam. Το σύστημα ζεύξης δεδομένων όμως και η συλλογή εγκατάστασης είναι ελληνικής ανάπτυξης. Το όλο σύστημα ονομάζεται "Νιόβη".

  12. Γ.Μ. says:

    Αγαπητέ Μανώλη δεν τίθεται θέμα για την εγκυρότητα (είναι κάτι παραπάνω από δεδομένη) τόσο του Σ. Βλάσση όσο και του Κ. Παλουλιάν που συνυπογράφουν το κείμενο που επικαλείσε. Απλώς στο συγκεκριμένο σημείο το Almanac έχει κάποια λάθη (δες και τα σχόλια εδώ:http://hellarmforces2010.blogspot.gr/2013/07/almanac-2012-13.html) χωρίς να μειώνεται φυσικά η άριστη κατά τ' άλλα δουλειά που έχει γίνει εκεί.
    Ειδικότερα, το σύστημα FLIR που τοποθετήθηκε στο Β-212 της ΠΑ αναπτύχθηκε από την SONAK και περιλαμβάνει πυργίσκο της Wescam (εδώ http://images.ellinikos-stratos.com/stratos/ab-212vip2.jpg φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται για σύστημα SeaFLIR όπως εκείνο των CL-415MP) συνδυασμένο με συστήματα ελέγχου και ζεύξης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που αναπτύχθηκαν από την εν λόγω ελληνική εταιρεία. Για τις δε εργασίες εγκατάστασης δες εδώ http://bosa.gr/helicopter-ir-camera/#.
    Ελπίζω να βοήθησα...

  13. Unknown says:

    Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο τεύχος των ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ που κυκλοφορεί και το τακτικό σύστημα διοίκησης που τα στελέχη της 1ης ΜΕΝ έχουν αναπτύξει ονομάζεται OCTAPUS,

  14. Manolis says:

    να και παλι η εταιρια bosa...